Esittelyssä: Case myneva Finland

Esittelyssä: Case myneva Finland

myneva Finlandin helppokäyttöisillä digitaalisilla ratkaisuilla hallitaan ja tehostetaan sosiaalihuollon asiakas- ja hoivatyötä. Yhtiön tärkeimpiä tuotteita ovat sosiaalihuolloin toiminnanohjausjärjestelmä myneva.hilkka sekä asiakastietojärjestelmä myneva.nappula. myneva Finland kuuluu myneva-konserniin, joka on Euroopan johtava sosiaalihuollon ohjelmistoratkaisujen tarjoaja.

myneva Finland Oy otti käyttöön konsernin Euroopan-yhtiöissä käytössä olevan Oracle NetSuite -toiminnanohjausjärjestelmän talouden- ja tilaustenhallintaan syksyllä 2024. Teknisestä käyttöönotosta vastasi konsernin pitkäaikainen sertifioitu järjestelmäkumppani Euroopassa. Finapartner vastasi järjestelmän Suomi-lokalisaation vaatimusten määrittelemisestä, yksikkötestauksesta, hyväksyntätestauksen tukemisesta ja Suomen-tiiminkouluttamisesta järjestelmän käyttöön. Lokalisointi Suomeen piti sisällään mm. sähköisen laskuliikenteen toteutuksen suomalaisten käytäntöjen mukaisesti, sähköisen pankkiliikenteen, suomalaisen tilikartan ja ALV-raportoinnin. Lisäksi huomioitiin yrityskohtaiset käytännöt ja tarpeet mm. laskutuksessa ja talousraportoinnissa.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7326148273260408832